Poós Zsuzsa távozása után november 30-tól Mohamed ElSayad lesz a távközlési cég lakossági marketingigazgatója.

Az Emirates Integrated Telecommunications Companytól ( (2006-tól Du) igazolt lakossági marketingigazgatót a Magyar Telekom. Mohamed ElSayad a területet kereken két évig irányító Poós Zsuzsát váltja. ElSayad 2011 óta dolgozik az EITC kötelékében, 2014-től a digitális hirdetési területet irányította a vállalat egyik alelnökeként az Egyesült Arab Emirátusokban.

EITC-t megelőzően hat évig az MSN Arabia, MSN Maghreb & MSN Pakistan ügyvezető igazgatója volt. Az MSN-nél kiemelt feladata volt a különbőző digitális hirdetési megoldások bevezetése. A Du-nál helyi régiós szerepkört is vállalat. Többek között azon dolgozott, hogy összefogással erősítse meg a MENA régió (Közel-Kelet és Észak-Afrika) mobiloperátorainak pozícióját a digitális piacon.

Több mint 15 éves nemzetközi tapasztalattal bír a digitális marketing, a digitális média segítségével végzett márka- és termékbevezetés, -fejlesztés és disztribúció-kiterjesztés területén.

A távozó Poós Zsuzsa két éve a Procter & Gamble középeurópai marketingigazgató posztjáról érkezett a Telekomhoz. Távozása okait a vállalat közleménye nem részletezte.

Közösség & HR

Csak azok nem szöszölnek állandóan a telefonjukkal, akik éppen alszanak

Az NMHH megrendelésére készült kutatás betekintést nyújt a mentális jóllét és a közösségi médiahasználati motivációk komplex összefüggéseibe és a korcsoportonként eltérő mintázatokba is.
 
A kompromittált rendszerek, a dark weben felbukkanó ügyféladatok vagy a zsarolóvírus-kampányok következményei már a vezérigazgatói és pénzügyi igazgatói irodában csapódnak le – jogi, reputációs és üzleti szinten is. Lehet és kell is védekezni ellene.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.