Az ügyfélkiszolgáló rendszer megújulása miatt július végén öt napig több szolgáltatás szünetel, jelentette be a vállalat. A céges ügyfeleket is érinti.

Július 24-28. között leállnak bizonyos értékesítési és ügyintézési folyamatok a Vodafone-nál, jelentette be a vállalat. Az ötnapos időszak alatt nem lehet új előfizetést kötni, régi előfizetést módosítani (pl. díjcsomag-váltás), szünetel a készülékkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, készülékcsere, kárrendezés, új biztosítás kötése) is. A korlátozások csak a mobil szegmenst érintik, az otthoni vezetékes szolgáltatáshoz kapcsolódó készülékvásárlás (tablet, TV) az átállás alatt is elérhető lehetőség lesz.

A fejlesztések a mobil szolgáltatással kapcsolatos díjbefizetéseket kezelő háttérrendszereket is érintik. Az ötnapos időszakban mobilfizetésre nem lesz lehetőség, az esedékes előfizetési és egyéb díjakat csak banki átutalással és postai csekkbefizetéssel lehet rendezni. Aki csoportos beszedési megbízással rendezi a mobilszámláját, annak nincs teendője, mert a fizetési határidő napján a szokott módon automatikusan ráterhelődik a megadott bankszámlára a díj.

Az alapvető – mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV – szolgáltatások a technikai átállás alatt is zavartalanul működnek ugyan, de a MyVodafone applikáció nem. Emiatt nem lehet elérni majd sem a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézési, sem a mobilfizetési, sem pedig a mobilvásárlási (autópálya matrica, parkolás, lottó stb.) szolgáltatásokat. A szolgáltató azt javasolja a mobil kártyás ügyfeleinek: hogy július 24. előtt töltsék fel egyenlegüket, vagy gondoskodjanak extra adatcsomagjuk megvásárlásáról. Egyenleg feltöltésére a teljes leállás időszakában is lesz lehetőség, de csak ATM-knél. Az ötnapos leállás alatt a roamingszolgáltatás aktiválása is szünetel.

Egyes szolgáltatások már korábbi időponttól, lépcsőzetesen leállnak majd. Elsőként, július 14-től nem kézbesítik a weben megrendelt feltöltőkártyás SIM-eket, július 19-étől szünetelt a mobil webshopos vásárlás, majd július 24-től a teljes mobilos ügyintézési folyamat.

Az átállás a vállalati ügyfeleket is érinti. A teljes leállás öt napja alatt nem lesz lehetőség regisztrációt végezni, jogosultságot beállítani, valamint átnavigálni a netinfó felületére, és belépni a számlaanalitikai rendszerbe. A számlabefizetések határidejét a Vodafone meghosszabbítja.

Egységesítik az ügyintézési rendszert

A mobilszolgáltatással kapcsolatos ügyintézési rendszer fejlesztésére azért van szükség, mert a különböző kiszolgálói platformokon futó folyamatokat egyetlen központi platformra szeretné helyezni a vállalat – írta a közlemény. A Vodafone szerint a fejlesztésnek köszönhetően gyorsabbá és kényelmesebbé válik az ügymenet. A vállalati ügyfeleket érintő részletekről itt lehet tájékozódni, de az ügyfeleket SMS-ben és emailben is értesítik.

Mobilitás

A technológia szó szerint kiszagolhatja a betegségeket is

Az Alphabet-Google befektetési alapja nagy lehetőségeket lát az illatok digitalizálásában, feltárva egy olyan területet, amely eddig kimaradt a gépi érzékelés és adatfeldolgozás gyors fejlődéséből.
 
Hirdetés

Budapestre jön és munkatársakat keres az Innovecs

A cégek digitális transzformációját segítő, szédítő tempóban növekvő vállalatnál kiemelt figyelmet fordítanak a csapattagok igényeire és jólétére.

Hirdetés

A munkaerő képzése a vállalat sikerének egyik záloga

A piaci versenyben az a cég tud élen maradni, amely lépést tart a fejlődő technológiával. Ez azonban csak megfelelően képzett alkalmazottakkal lehetséges.

Ahogy megindult az IT-szakemberekért a harc a munkaerőpiacon, úgy váltak egyre szofisztikáltabbá a képzést végző intézmények szolgáltatásai.

a melléklet támogatója a Green Fox Academy

A felmérésekből egyre inkább kiderül, hogy az alkalmazottak megtartása vagy távozása sokszor azon múlik, amit a szervezetük nem csinál, nem pedig azon, amiben egymásra licitál a többi munkáltatóval.

Ezért fontos számszerűsíteni a biztonsági kockázatokat

Az EU Tanácsa szerint összeegyeztethető a backdoor és a biztonság. Az ötlet alapjaiban hibás. Pfeiffer Szilárd fejlesztő, IT-biztonsági szakértő írása.
Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizenegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2022 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.