A Facebook tőzsdére vonulása kapcsán nyilvánosságra hozott eredményekből kiderül, hogy a vállalat minden regisztrált felhasználója után átlagosan 4,43 dolláros hirdetési bevételt jegyzett 2011-ben. Az eredmény földrészenként jelentős eltéréseket mutat, de a legmagasabb, észak-amerikai mutató is eltörpül a fő versenytárs, a Google 36,5 dolláros átlaga mellett. A közösségi hálózat legnagyobb problémája, hogy a jelenlegi modell ennél nem képes sokkal többre, így a Facebook elkeseredetten kutat az új lehetőségek után.
Mobil jövő ■ Ennek egyik alapfeltétele volna a mobil csatornák hatékonyabb kihasználása, hiszen az oldal bevételei a hatalmas felhasználói bázis ellenére is a nullához közelítenek ezen a területen. Nem véletlen, hogy a cég egymilliárd dollárért vásárolná fel az effektezett fotókkal felfutó Instagramot, és igen kellemetlenül érintené, hogy a látszólag meggondolatlan üzlet elhasalna a szabályozókon. Ahogy a Facebook befektetőknek szóló anyagában is olvasható: a vállalat a közeljövőben komoly akvizíciókra készül a mobil piacon, még akkor is, ha azok megtérülése bizonytalan.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak