Ha ránézünk a különböző, gazdasági helyzetet vizsgáló felmérésekre, azt látjuk, hogy Magyarország nem teljesít túl jól az EU többi országához képest. Ahhoz, hogy fejlődni tudjunk, elengedhetetlen a kis-, és középvállalkozások növekedése. De mi kell ahhoz, hogy ez teljesüljön? Cikkünkből kiderül! (x)
Hirdetés
 

Ahhoz, hogy az ország fejlődni tudjon, a kkv-knak is növekedniük kell, hiszen mi határozzuk meg a GDP-t, nem pedig fordítva. Ha az egy főre jutó GDP adatokat nézzük, a 2015-ös évi adatok alapján Magyarország, Görögországgal holtversenyben, az Európai Unió átlagának 68 százalékát érte el. Mögöttünk csak Lettország (64%), Horvátország (58%), Románia (57%), és Bulgária (47%) szerepel.

Ha feljebb akarunk kerülni, mernünk kell újdonságokba fektetni, és rendszerben kell gondolkoznunk. A rendszer megértéséhez pedig meg kell vizsgálnunk az összetevői közti kapcsolatot, kölcsönhatást. Ez határozza meg a cégvezetést, és az értékesítést, és ez alapján kezeljük érdeklődőinket.

Forrás: Új Egyenlőség

Rendszerben az erő

A rendszerben gondolkozás szellemében érdemes értékesítési folyamatunkat, érdeklődőinket is rendszerbe helyezni és ott kezelni. Erre nyújt megoldást egy CRM rendszer, amely alapjaiban változtatja meg a cégen belüli folyamatok kezelését. Nem elég az, ha van egy minőségi termékünk, fontos a jól kidolgozott értékesítési folyamat és az ügyfélkapcsolatok ápolása, amelyet egy CRM rendszer hatékonyan tud támogatni. Időt spórol, segít több érdeklődőt szerezni, növelni az értékesítést és eredményesebbé tenni az ügyféltámogatást. Egy cég értéke a benne dolgozó emberekben, az információkban és az ügyfelekben rejlik, a CRM pedig összefogja ezeket az "alkotóelemeket".

A jó CRM rendszer egy helyen központosítja az ügyféladatokat, javítja a munkatársak hatékonyságát és produktivitását a folyamatok automatizálásával és a teendők egyszerű kezelésével. Növeli a cégen belüli átláthatóságot is, mivel pontosan látható lesz, hogy ki, mivel és milyen eredményesen foglalkozik.

A MiniCRM-ben egyértelmű értékesítési lépések segítségével mindig tudhatja, kivel, mit és hogyan kell csinálni a siker érdekében. Pontosan látszik, ki felel egy adott teendőért, a felelősség sem sikkad el, és nincs elfelejtett érdeklődő sem. Így lehet kihozni több bevételt ugyanannyi érdeklődőből.

A felhő nyerő

Ha egy cég már eljutott arra a szintre, hogy CRM megoldás használatán gondolkozik, felmerülhet a kérdés: felhőalapú vagy dobozos termék mellett döntsünk? A dobozos termékekről általánosan elmondható, hogy lassabb a bevezetésük, nehéz vagy lehetetlen a testreszabásuk és egyszeri nagy költséget jelentenek. Milyen előnyei vannak egy felhő alapú rendszernek?


Kiszámíthatóság: Felhőalapú CRM szolgáltatást jól tervezhető havi vagy éves díjért lehet igénybe venni, amiért cserébe folyamatos fejlesztések, újabb funkciók járnak automatikusan. Ezzel a konstrukcióval a CRM már nemcsak a nagyvállalatok kiváltsága, hanem bármely vállalat számára elérhető megoldás.

Fenntartással kapcsolatban sem kell extra költségekkel számolni. Semmit sem kell telepíteni, nem kell licenszeket vásárolni és nincs szükség befektetésre hardver és szerver oldalon sem. Sőt, a beállításokhoz fejlesztő segítsége sem szükséges. A frissítéseket és az adatok tárolását a szolgáltató végzi. A szervereket biztonságos adatközpontokban helyezik el, ahol biztosítják a magas szintű rendelkezésre állást és a megfelelő körülményeket a tároláshoz.

Gyors bevezetés: Szerződéskötésre sincs szükség, így egy felhő alapú CRM rendszert azonnal el lehet kezdeni használni. Használatának megtanulása pedig napok, maximum hetek kérdése. Vannak elsősorban kkv-knak szánt megoldások, melyek könnyen testreszabhatók. Sőt a MiniCRM-nél tanácsadók segítenek a rendszer megfelelő kialakításában.

A felhasználók számának mennyisége sincs kőbe vésve, bármikor lehet új munkatársakat hozzáadni a rendszerhez, vagy szükség szerint visszavonni a hozzáférést tőlük, így annak esélye is csökkenthető, hogy a volt munkatárs értékes adatokkal távozzon a cégtől.

Bármikor, bárhol: Egy felhőalapú CRM rendszer rugalmasságot ad a munkatársaknak, akik bárhol, bármikor, bármilyen mobil eszközön hozzáférhetnek a szükséges adatokhoz. A rendszer böngészőből, esetenként mobil alkalmazásból elérhető, ezért senki sincs egy számítógéphez láncolva. Ez nagy segítség az ügyfelekhez gyakran kijáró munkatársaknak és lehetővé teszi a cégeknek, hogy alkalmazottaik egy-egy napot akár otthonról dolgozzanak.

Alacsony kockázat, mérhető eredmények: Érdemes modern megoldásokba fektetni, hogy hatékonyak legyünk és ne adminisztrációval, információk utáni kutatással teljen a nap, hanem értékteremtő munkával. A MiniCRM egy könnyen kezelhető, bárhonnan elérhető ügyfélkezelési megoldás. Bevezetése és működésének elsajátítása nem tart hónapokig, költséghatékony és nem csak a teendőkezelésben nyújt segítséget, az automatizálható értékesítési folyamatok mellett marketing- és ügyfélszolgálati támogatást nyújt, biztosítja a számlázást.

Cloud & big data

A Microsoft tudja, hogy mit gépelünk? Persze, de tehetünk ellene

A fél net ezen a több éves történeten pörög. Úgy látszik, van a személyes adatok védelmének olyan területe, amire érzékenyebbek vagyunk.
 
A vállalatoknál telepített szoftverek közel harmada feleslegesen kerül fel a számítógépekre vagy kihasználatlan, ami szükségtelen költségeket és extra kockázatot jelent egy gyártói auditnál.

a melléklet támogatója a SoftwareONE

Hirdetés

Költséghatékony és kockázatmentes SAP licencelés – IGEN, LÉTEZIK!

Nem szükségszerű, hogy felesleges energiát égessen a szoftveraudittal kapcsolatos felkészülésre, hogy extra munkával terhelje kollégáit ahelyett, hogy az értékes üzleti folyamatokkal foglalkozzanak.

Hirdetés
A digitális átalakulás szép elv. De ha mindent az azonnali megtérülés és az IT-költségek csökkentése vezérel, akkor csak elv marad – súlyos valós következményekkel. Takács István Péter írása.

Az élethosszig tartó tanulás lesz a legfontosabb képességünk

a Bitport
a Vezető Informatikusok Szövetségének
médiapartnere

Az IPR-Insights idén is megkérdezte a vállalatokat a tapasztalataikról. A válaszadók többsége több auditra készül, de magabiztosabban várja az auditort. Fábián László (IPR-Insights) írása.
Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthetően, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport ötödik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2016 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.