Vállalatának szüksége lenne újragondolnia az ügyfélstratégiáját a fokozódó versenykörnyezetben? Napi szinten felmerülnek a CRM, customer value és relationship management kifejezések? E fogalmak atyja most Budapesten tart előadást.

A közhasználatban Don Peppers terjesztette el többek között az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) fogalmát is, aki a New York Times szerint az 50 legrangosabb üzleti gondolkodó között számon tartott CRM guru. Ő a 1:1 marketing megalkotója is, amely egy teljesen új vásárlóorientált stratégiát jelent; a vevőadatbázis és az interaktív kommunikáció használatával személyre szabottan kínálja a vállalat többféle termékét vagy szolgáltatását. Ennek fényében Don Peppers cége, a Peppers & Rogers Group - a világ első számú ügyfélközpontú tanácsadó cége - az ügyfelek személyes igényeire kínál megoldást.

Tanácsok a gurutól A CRM guru, aki a Rules to Break & Laws to Follow és más nemzetközi sikerkönyvek szerzője is egyben, az IIR Magyarország szervezésében most Budapestre látogat. Egésznapos prezentációja segít abban, hogy a hallgatóság újraértelmezze és átgondolja marketing- és CRM-stratégiáját.

Az első napon Don Peppers előadásában a résztvevők megtudhatják, hogyan alkalmazkodhat a stratégia az egyes ügyfélértékekhez, továbbá, hogy a vállalati kultúrának milyen szerepe van a sikeres ügyfélkapcsolatokban. Az előadás során választ kaphatnak arra, hogy mit tehetnek a közösségi médiumok vállalatunkért, és példákon keresztül láthatóvá válik, az egyes social media eszközök miként tudják pozitívan befolyásolni a vállalat életét. Végül a másnapi szemináriumot előre vetítve, a napot egy kerekasztal beszélgetés zárja, amelynek résztvevői a magyar piac és a nemzetközi trendek összehasonlítására tesznek kísérletet.

A második napon egy szeminárium keretében a résztvevők megtudhatják, mitől lesz páratlan az ügyfélélmény a Vodafone jelenleg is futó CRM projektjének bemutatásával, valamint a hűségprogramok megtervezésének és kivitelezésének kritikus lépéseit az AXA Csoport esettanulmánya alapján. Továbbá, előadást hallhatnak a résztvevők az ügyfélkezelés újratervezéséről és az új üzleti kapcsolatok kiépítéséről a social media korában. Választ kaphatnak arra is, mitől lesz egységes az ügyfélkép, hogyan alakítsanak ki hozzáférési jogosultságot a biztonságos adatok kezeléséhez.

1+1 nap Amennyiben a fenti kérdések foglalkoztatják, érdemes ellátogatni december elsején az IIR Magyarország egésznapos konferenciájára, valamint a rákövekező napon tartandó szemináriumra, amelynek fókusza a hazai gyakorlaton van, lehetőséget adva arra, hogy interaktív jelleggel tanuljanak a résztvevők a CRM nagyvállalati tapasztalataiból a social media által átitatott üzleti környezetben.

Bővebb információ a rendezvényről valamint regisztrációs lehetőség az esemény honlapján található. (x)

4K-s kijelzőt kap a Sony új csúcstelefonja

A legújabb Snapdragonnal felszerelt, OLED kijelzős készülék igazi kis erőgép lesz.
 
Hirdetés

Nagy kihívás blockchain szakértőt találni, pedig már van rá igény

Ha kell, projekt alapon, ha kell, klasszikus fejvadász módjára közvetíti az itthon is nagy számban keresett informatikai szakértőket a Bluebird International Zrt.

Hogyan alakítják át a munkaerőpiacon bekövetkezett változások a HR-cégek tevékenységét? Milyen új eszközök és módszerek jelennek meg a fejvadászatban?

a melléklet támogatója a Bluebird

A koncentrált erőforrások kockázatai is koncentráltan jelentkeznek. Az informatikai szolgáltatóknak, felhős cégeknek érdemes lenne körülnézniük a közműszolgáltatóknál, hogyan kezelik ezt a problémát.

Sikeremberektől is tanultak a CIO-k

a Bitport
a Vezető Informatikusok Szövetségének
médiapartnere

Hogyan forradalmasítja a számítástechnikát a nanotechnológia? Majzik Zsolt kutató (IBM Research-Zürich) írása. Vigyázat, mély víz! Ha elakadt, kattintson a linkekre magyarázatért.
Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthetően, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport kilencedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2018 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.