Újabb távol-keleti távközlési társaság próbál Magyarországon keresztül régiós piacot fogni. A Raisecom Technology itthon budapesti workshopot szervez és viszonteladókat is keres.

„A budapesti workshop, ahová a kelet-közép-európai térség más országaiból is várunk érdeklődőket, fontos mérföldkőnek számít. Ettől azt várjuk, hogy a jövőben még intenzívebb legyen a kapcsolatunk a helyi szolgáltatókkal és forgalmazókkal, de visszajelzésekre számítunk a végfelhasználóktól is" – indokolta a rendezvényt Kevin Wang, a kínai távközlési cég európai értékesítési igazgatója.

Az 1999-ben alapított Raisecom Technology a távközlési hálózatok – azon belül is főleg az üzleti internet, bérelt vonalak – hozzáférési és aggregációs megoldásaihoz kapcsolódó berendezések gyártójaként ismert a piacon. A jelenleg 2800 főt foglalkoztató, évi 220 millió dollár bevételű cég főként a vállalati kommunikációs szolgáltatóknak szállít, de a lakossági szegmens bizonyos területein, főként az FTTH (Fiber To The Home) optikai rendszerekben is lát komolyabb üzletet.

Gyorsan terjeszkednének  A Raisecom a Deloitte kimutatása szerint egyike az 500 leggyorsabban fejlődő technológiai vállalatnak az ázsiai és csendes-óceáni térségben. A pekingi székhelyű társaság 2005-től van jelen Európában, ahol különösen nagy növekedési lehetőséget lát a kelet-európai térségben. A régió országaiban átlagosan évi 50 százalékos növekedéssel számol.

A termékeit és megoldásait a cég korábban külföldön csak helyi terjesztők és partnerek bevonásával értékesítette. Ezen a politikán azonban tavaly óta némileg változtatott, azokban az országokban(USA, Oroszország, Brazília) ahol a forgalmazó partner közelebbi kapcsolatot is szükségesnek tartott, elkezdte kiépíteni fiókirodáit és képviseleteit. Következő lépésként a vállalat egy németországi képviselet megnyitásával készül megvetni a lábát Európában. A Raisecom a németországi képviseletre építve akarja erősíteni a jelenlétét olyan közép- és kelet-európai országokban is, mint Magyarország, a Csehország, vagy Lengyelország.

Magyar jelenlét  Nálunk a Raisecom stratégiai nagykereskedői partnere és egyben gyártói képviselete a Sinus-Networks, amely 2010 novemberétől kezdte el a kínai cég szolgáltatói hálózatokba való kapcsolóinak a forgalmazását, de bevezeti a Raisecom GEPoN rendszereit is az FTTx hálózatok kiépítését tervező szolgáltatók számára. A GEPoN technológia a hagyományos passzív elosztóhálózatokat (PoN) ötvözi a flexibilis és széles körben elterjedt Ethernet hálózatokkal. Tereczki Zsolt, a Sinus-Networks ügyvezető igazgatója elmondta, a Raisecom termékeket Magyarországon jelenleg tíz, főként távközlési vállalat használja. Az ügyfélkört további olyan helyi internet- és kábelszolgáltatókkal tervezik bővíteni, amelyek üzleti kapcsolatban állnak a nagy országos távközlési szolgáltatókkal is.

Utóbbiak közül ilyen rendszerben mindenekelőtt a Magyar Villamos Művek nemrégiben alakult távközlési szolgáltató leányvállalata, a kormányzati gerinchálót birtokló MVM Net Zrt. működik. A Raisecom számára az első teljes üzleti év Magyarországon nagyjából 200 ezer dolláros piacot jelentett, de a disztributor cég a jövőben ennek a többszörösével számol. Ennek a kiszolgálására a Sinus-Networks a jövőben viszonteladókat is szeretne bevonni, elsősorban olyan cégek jelentkezésével számol, amelyek kialakult és minél jobb kapcsolatokkal rendelkeznek az adott helyi városi szolgáltatókkal illetve az önkormányzattal.

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.