A LIBRA Szoftver Zrt. elsősorban ügyviteli szoftverek fejlesztésével és forgalmazásával foglalkozik, anyavállalata – a Volán Elektronika Zrt. – révén már 55 éve a magyar IT piac meghatározó szereplője. Saját fejlesztésű integrált ügyviteli alkalmazás megoldása – a LIBRA – 30 éves szakmai tapasztalatra tekint vissza. A vállalat mindig igyekezett lépést tartani az informatika fejlődésével, ami jelenleg világszerte a cloud computing térnyerését jelenti, így a cég legújabb, kis- és középvállalatoknak szánt szoftvere már felhőszolgáltatásként is igénybe vehető. Ebben a szolgáltatásban nagy szerepet játszik az Invitel Kozma utcai adatközpontja is.
25 tanácsadójával és 25 fejlesztőjével a LIBRA nem tartozik az óriás cégek közé, mégis a hazai szoftver és IT iparban megkerülhetetlen résztvevő. 180 nagyvállalatot és több mint 550 KKV ügyfelet szolgálnak ki immár 30 éve, elmúlt éves árbevételük meghaladta az 1,2 milliárd forintot. A LIBRA mind a nagyvállalati, mind a KKV szektor számára képes olyan szolgáltatásokat, elsősorban szoftvereket előállítani, amelyekkel olcsóbb, gyorsabb és mindenekelőtt hatékonyabb lesz partnerei működése. A LIBRA Szoftver üzleti rendszerei már évek óta elérhetőek bérleti konstrukcióban és alkalmazásszolgáltatás (SaaS) formájában. A konstrukció lényege, hogy az alkalmazás üzemeltetését szolgáltatásként veheti igénybe egy vállalat, amelyért fix havi díjat fizet, a technikai háttérről, üzemeltetésről pedig a LIBRA gondoskodik az Invitel segítségével.
Az SaaS-hez 100%-ig megbízható háttérre van szükség
A több mint 700 ügyfél maximális kiszolgálásában az IT háttér-infrastruktúra rendkívül nagy szerepet játszik. Éppen ezért a LIBRA infokommunikációs parkját különös gondossággal kezeli. A vállalat már több éve az Invitellel dolgozik, az internet és telefon mellett szerver hoszting szolgáltatásokat is igénybe vesznek a szolgáltatótól. „Az infokommunikácós partner kiválasztásánál elsősorban az objektív szempontokat értékeltük. Úgy, mint a referenciák, ár/érték arány, rendelkezésre állási vállalások, mert ezek számszerűsíthetőek. Ami bizonytalansági faktor, például a rugalmasság a hétköznapokban, az érthető kommunikáció, a partnerség és alkalmazkodás; ezeket már csak a munka során tapasztalhatjuk meg igazán” – mondta el Korpácsi László, a LIBRA Szoftver Zrt. vezérigazgató-helyettese.
Felhő alapon is megújul a LIBRA
A LIBRA új felhő alapú szolgáltatása a LIBRA VIRTUA. Lényege, hogy az integrált ügyviteli és vállalatirányítási LIBRA rendszerek bevezetéséhez és használatához mindössze egy stabil internet-kapcsolatra van szükség. A LIBRA modulok és a szolgáltatási csomag összeállítása a felhasználó igényeitől függ, aki a rendszerért használat alapú havi díjat fizet.
Ez a szolgáltatás kizárólag úgy tud igazán hatékony lenni, hogy a szerverek állandó működése és elérése nem kérdőjeleződik meg egyetlen pillanatra sem. Ez pedig az Invitel felelőssége is. „Úgy gondolom, megfelelő szolgáltatót találtunk, hiszen a folyamatos rendelkezésre állás mellett rugalmasan igazodnak aktuális igényeinkhez, és a legkedvezőbb árat tudják biztosítani mind szerver hoszting, mind pedig szerverbérlet területén” – tette hozzá a vezérigazgató-helyettes.
(x)
Adathelyreállítás pillanatok alatt
A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.
CIO KUTATÁS
TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?
Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »
Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak