Ha valóban jól tudja, mi alapján döntenek ügyfelei, kitörhet az árversenyből, és növelheti értékesítési hatékonyságát. Ebben segít a MiniCRM. (x)

Sok vállalkozás számára jelent komoly kihívást egy központi, mindig aktuális ügyfél-adatbázis felépítése. Egy cég értékét és profittermelő képességét jelentősen befolyásolja, hogy milyen precízen építi fel, és milyen minőségben tartja karban már meglévő vagy érdeklődő ügyfeleit.

A legtöbb kis- és középvállalkozás (kkv) időhiány és egyéb okok miatt szétszórtan kezeli ügyféladatait. Vevők egy számlázó programban, érdeklődők az egyes értékesítők naptárjában vagy levelező programjában. Hírlevélre feliratkozók egy mindentől független címlistában, amiben gyakran még az olyan alapvető információk sem állnak rendelkezésre a célzott akciókhoz, hogy ki vásárolt már, illetve milyen termék/szolgáltatás iránt érdeklődve került a listára.

Így lehet jobb a konkurensénél

Fel kell ismerniük a vállalkozásoknak, hogy az erős árverseny helyett a piacon akkor lehetnek kiemelkedőek, ha valami pluszt kínálnak partnereiknek, vevőiknek. Ezt a pluszt pedig a vevők valódi igényeinek megismerése adhatja meg. Ha az értékesítésben a fő érv nem az olcsóság, hanem a minőség és ügyfél elégedettsége.

Ha Ön is szeretne jobb lenni mint konkurenciája, honlapunkon igényelhet ingyenes tesztelérést.

Kötelezettségmentesen kipróbálhatja a régió legjobb üzleti alkalmazása díjat elnyert rendszert.

Emiatt gyakorlatilag lehetetlen követni, hogy hol áll az értékesítési folyamat, kit kerestek meg ajánlattal, ki érdeklődött milyen termék iránt. Alapvető információk nélkül egy cég nem tud hatékonyan működni, növekedni, hiszen az ügyfelek professzionális kiszolgálása ilyen esetekben csorbát szenved.

Egy jó CRM több, mint egy egyszerű adatbázis

"A MiniCRM egy olyan ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás, amit a kis- és középvállalatok számára fejlesztettünk. A rendszert úgy alakítottuk ki, hogy könnyen kezelhető legyen, de funkcionálisan kielégítse a kkv-k igényeit. Testreszabásához és bevezetéséhez nincs szükség programozóra. Az alkalmazás áttekinthetővé, hatékonnyá és gyorsabbá teszi az értékesítési folyamatot. Segítségével több érdeklődőből válhat vevő, növelni lehet az újraeladás értékét/mennyiségét, automatizálhatók az ismétlődő, és gyakran unalmas feladatok" – mondta el Leskó Norbert, a MiniCRM alapítója.

A klasszikus ügyfélkapcsolat-kezelő szoftverek nagy része árban és komplexitásban a nagyvállalatok igényeihez alkalmazkodik, így a kkv-knak nem nyújtanak megfelelő megoldást. A kkv-k előnye a rugalmasság és gyorsaság, ami az ügyfélkapcsolataikra fokozottan igaz. A MiniCRM célja minden esetben az, hogy megkönnyítse a felhasználó munkáját, időt és energiát takarítson meg neki. Ezzel elősegíti a vállalkozás fejlődését, növekedését. Tehát nem egy újabb adminisztrációs terhet ró a felhasználóra!

Mi különbözteti meg a MiniCRM-et a többi ügyfélkezelési rendszertől?

A rendszer középpontjában az elégedett vevő és az értékesítési folyamat áll. Segítségével nyomon követhető, hogy az ügyfelek hol helyezkednek el az értékesítési folyamatban, és az utánkövetés is egyszerűbbé válik.

A MiniCRM felhős alkalmazás. Használatához semmit sem kell letölteni és telepíteni. Csak egy böngésző kell hozzá, és már használható is. Ha valaki egy webmailt – mint amilyen a Gmail vagy Yahoo Mail – tud használni, akkor a MiniCRM-mel is elboldogul.

Jelenleg több mint 1 800 aktív felhasználónk van. Több mint kétharmaduk rendszeresen használja a MiniCRM-et munkájuk támogatására. Kisebb részük csak néha lép be a rendszerbe, közéjük tartoznak például a vezetők, akik jellemzően heti/havi riportokat tekintenek meg, vagy az olyan felhasználók, akik elsősorban az automatizálási lehetőségeket használják ki és "önjáró" vállalkozást üzemeltetnek.

"Az alkalmazás testreszabása nem igényel szaktudást, sokféleképpen felhasználható. Erre jó példaként szolgál az egyik MiniCRM-ügyfél, aki élő zöldségdekorációkat szállít éttermekbe. A MiniCRM segítségével nem csak az ügyfeleit – azaz az éttermeket – vezeti a rendszerben, hanem a zöldségeket is, aminek köszönhetően az azokkal kapcsolatos tudnivalók és feladatok könnyen nyomon követhetővé válnak. Ott van minden információ az alapanyagok beszerzéséről, a gondozásukkal kapcsolatos teendőkről, a szállítási információk vagy a határidők. Így ügyfelünk mindig időben és precízen tudja teljesíteni a megrendeléseit, ezzel biztosítva saját ügyfelei elégedettségét, újrarendeléseit" – hozott egy konkrét példát Leskó Norbert.

A MiniCRM felhasználhatóságának csak az ügyfél fantáziája szabhat határt

A könnyű napi használat érdekében meglévő szoftverekkel, eszközökkel integráltan működik. Mi is utáljuk, ha sokat kell feleslegesen gépelni. Ezért Gmail-ből leveleket egy gombnyomással lehet MiniCRM-be archiválni, Android telefonról automatikusan tudja a céges ügyben végzett telefonhívásokat az előzmények közé betölteni és a CRM-ben vezetett teendők kedvenc naptár programunkban is kezelhetőek.

Támogatjuk a KKV-k tevékenységét

"Jelenleg egy prediktív rendszer kialakításán dolgozunk. Ennek célja, hogy a sok érdeklődő közül kiemelje azokat, akikkel a leginkább érdemes foglalkozni, mert nagyobb eséllyel lesz belőlük vásárló" – mondja a jövőbeni tervekről a cégalapító.

Leskó Norbert alapító, MiniCRM: az értékesítésben a fő érv nem az olcsóság,
hanem a minőség és ügyfél elégedettsége kell legyen!

Ez a következőképpen működik: a beérkezett érdeklődés alapján a rendszer összegyűjti a cégről az interneten elérhető publikus adatokat – például a weboldal, annak minősége, az alapítás dátuma, a bevétel, a létszám –, majd ezeket összehasonlítja a korábbi érdeklődők adataival, a sikeres és sikertelen értékesítéssel egyaránt. Az így felállított szabályokból a MiniCRM rendszer megtanulja, hogy melyik érdeklődőre érdemes kiemelt figyelmet fordítani. Itt fontos megemlíteni, hogy a rendszer negatívan nem rangsorol, tehát soha nem javasolja, hogy valamelyik érdeklődővel nem érdemes foglalkozni.

A prediktív rendszer előnye, hogy teljes mértékben öntanuló, és olyan összefüggéseket is vizsgál, amit esetleg észre sem veszünk vagy nem figyelünk, például azt, hogy a vásárlók jellemzően inkább kisebb településeken vagy nagyvárosban laknak, ki az e-mail szolgáltatójuk stb. Ezt a funkciót jelenleg tesztüzemmódban érik el azok a MiniCRM-ügyfelek, akik külön igényelték.

A MiniCRM-mel eredményesebb lesz, mint a konkurenciája

A MiniCRM segít rendbe tenni az alapokat. Hogy ne felejtsük el az érdeklődőinket, figyelmeztet a teendőink határidejére, és egyszerűen megoldható vele a vásárlói visszajelzések automatikus gyűjtése is. Negatív válasz esetén megkérdezi mit javítsunk, pozitív esetén pedig továbbajánlást kér.

Több munkatársat foglalkoztató vállalkozás esetén a MiniCRM használatával egy sokkal transzparensebb képet kaphatnak a vezetők is saját vállalkozásuk mindennapi életéről, munkatársak hatékonyságáról, cégük aktuális eredményességéről.

Folyamatosan figyelni kell a vevőigényekre, emellett a konkurenciára is. Nyitottnak kell lenni az új és támogató fejlesztésekre. Ellenkező esetben azt vehetik észre, hogy vevőik átpártolnak oda ahol törődnek velük és ahol folyamatosan és magas minőségben történik a partneri kapcsolattartás.

Cloud & big data

Sikeres volt a számítógéppel irányított kiborgcsótányok bevetése

Az új megközelítés megoldaná a több robotból álló rendszerek navigálásának olyan problémáit, mint amilyen a robotok ütközése, az ismeretlen környezethez való alkalmazkodás vagy az energiahatékonyság.
 
Hirdetés

Adathelyreállítás pillanatok alatt

A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.

Hol, milyen adatokat és hányszorosan tároljunk ahhoz, hogy biztonságban tudhassuk szervezetünk működését egy nem várt adatvesztési incidens esetén is?

a melléklet támogatója az EURO ONE Számítástechnikai Zrt.

CIO KUTATÁS

TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?

Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »

Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.