Az SAP legújabb technológiái közül a következő hónapokban kettőt is bevezet Magyarországon az S&T Magyarország Kft. Az informatikai tanácsadó cég, a német szoftveróriás hazai partnereként egyfelől megbízást nyert el egy komplett S4 rendszer megvalósítására, egy másik hazai projekt keretében pedig a Hybris nevű új ügyfélkapcsolati (CRM) és e-commerce megoldás bevezetését végzi.
"Az S4 a jövő az SAP-nál, a világon eddig kevesebb mint száz ilyen ERP-projekt valósult meg. Az általunk elnyert megbízás lesz az első S4-bevezetés Magyarországon" – mutat rá az üzlet jelentőségére Török György, az S&T SAP-üzletágának a vezetője. Hozzáteszi, az S4 a korábbi R3 integrált vállalatirányítási rendszer következő generációja, ami rugalmas mobileszközös (okostelefon, tablet stb.) kezelőfelületével jelentős technológiai ugrást jelent a korábbi változatokhoz képest.
Hogy miért is éri meg a generációváltás az ügyfelek számára? Az üzletágvezető az elsők között említi a költséghatékonyságot. Az S4 karbantartása hosszabb távon olcsóbb, mivel az új funkciókat a korábbiaknál könnyebben lehet hozzá kifejleszteni. A rendszer másik előnye, hogy Fiori-alapú. A Fiori szintén új termék az SAP-nál, használatával az alkalmazások már bármilyen mobil eszközön elérhetők.
Török György a további előnyök közé sorolja a riportolási folyamatok felgyorsulását, még a nagyon bonyolult jelentések is valós időben jeleníthetőek meg a rendszerben, így az S4-nél nincs szükség külön üzleti intelligencia alkalmazásra (BI) sem.
Magyarországon várhatóan igen nagy lesz a kereslet az S4 bevezetések iránt, mivel igen nagy a bázisa az R3-nak is, a régi felhasználóknak pedig a webes kezelőfelület komoly ösztönzést adhat a generációváltásra. "Ezért is fontos, hogy a szakembereink már elsajátították az SAP legújabb technológiáival kapcsolatos ismereteket is" – emeli ki az üzletágvezető.
Az S&T stabilan őrzi a pozícióját az SAP-technológiákkal összefüggő üzemeltetés támogatási szolgáltatás piacán is. Az SAP PCoE auditált minősítéssel rendelkező 50 fős szakértői csapat már több mint 30 ügyféllel áll folyamatos kapcsolatban. A szolgáltatási szintek (SLA) szerződésenként egyedileg meghatározhatók, és a munka egy külön ügyfelekre szabható szolgáltatásmenedzsment rendszer keretében zajlik.
Az S&T Consulting Hungary Kft. az 1993-ban alapított és 2003 óta tőzsdén jegyzett S&T AG magyarországi leányvállalata, a hazai informatikai piac egyik meghatározó szolgáltató cége. Éves árbevétele 2014-ben meghaladta a 7,5 milliárd forintot, ami 12 százalékos növekedést jelent a 2013-as eredményhez képest. A budaörsi székhelyű társaság jelenleg több mint 100 főt foglalkoztat.
További információk: snt.hu.
Adathelyreállítás pillanatok alatt
A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.
CIO KUTATÁS
TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?
Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »
Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak