A MyState segítségével meggyőződhetünk róla, hogy a hívott fél ráér vagy sem.

Az izraeli alapítású MyState fejlesztői arra a kérdésre keresték a választ, hogy a mobiltechnológia jelen fejlettségi szintje mellett miért nincs megoldás egy ilyen alapvető problémára. Miért nem tudunk hívás előtt meggyőződni arról, hogy a keresett fél éppen ráér, nem telefonál-e, nincs-e lemerülve a mobilja, azaz alkalmas-e éppen az idő, hogy felhívjuk.

Eligazítás hívás előtt

Akadtak már eddig is próbálkozások a kérdésben, de olyan még egyszer sem, ami mobilplatformokon keresztül kínál megoldást. A MyState erre tesz kísérletet, mivel Androidon, illetve iOS alatt is működik, sőt, a két rendszer felhasználói egyaránt megkapják a másikról a fent részletezett információkat – még ha nem is pontosan ugyanazokat.

Telepítés után a felhasználók az alkalmazásban beállíthatják, hogy elérhetők, elfoglaltak, vagy csak üzenetben lehet velük kommunikálni. A másik fél így időt és nem kevés frusztrációt spórolhat meg azzal, ha ránéz a kontaktlistára, amiből kiderül, hogy milyen módon érdemes keresni az illetőt. Sőt, a saját állapot további szöveges információval is kiegészíthető, amennyiben részleteznénk, hogy éppen hol vagyunk, vagy mikortól fogadunk hívásokat.

Ha a keresett partner elfoglalt, az úgynevezett Crunch funkció aktiválásával kérhetjük a rendszert, hogy értesítsen, amikor újra elérhető az illető. Az applikáció androidos verziója bizonyos adatok automatikus megosztására is képes. A másik fél értesül róla, hogy ha nem kapcsolódunk az internethez, melyik időzónában vagyunk, éppen hívást bonyolítunk, illetve némára, vagy rezgőre van állítva a készülék.

Látnak benne üzletet

A MyState app egyben egy kontaktlista kezelő és tárcsázó alkalmazás is, ami az ismert, VoIP alapú szolgáltatások (Viber, WhatsApp) logikája mentén működik. A névjegyzék jelzi, ha az ismerősök közül valaki szintén használja az alkalmazást, ha pedig fel akarjuk hívni a figyelmüket a lehetőségre, akkor egy sor csatornán (SMS, e-mail, Facebook, WhatsApp, Twitter) meghívhatjuk őket.

Az app ingyenesen letölthető, de a startup arra készül, hogy üzleti területen is hasznosítsa a benne rejlő lehetőségeket. Erre a célra nemrég meg nem nevezett izraeli és amerikai befektetőktől 6,5 millió dolláros tőkét kapott a vállalkozás, amit a MyState B2B üzleti modelljének kidolgozására fordítanak, ami elsősorban a cégek ügyfeleikkel való kommunikációjának fejlesztésére, illetve a szolgáltatás call centerekbe való integrálását jelenti.

Konzumer tech

4,8 milliárdért vásárolják fel a Yahoo internetes birodalmát

A cég megválik az alaptevékenységét jelentő online szolgáltatásoktól, ami marad, az a több tízmilliárdos szabadalmi és befektetési portfólió.
 
Hirdetés

Duplázza a sebességet 4G-n a Telenor

Május elejétől több újítást is élvezhetnek a Telenor ügyfelei: három városban már akár 300 Mbit/s-os sebességgel is tudnak mobilnetezni.

Rengeteg a szenzor és a mérési információ, melyek összegzése és értelmezése megoldandó feladatként tornyosul az adatközpontot üzemeltetők fölé.

a melléklet támogatója
az APC by Schneider Electric

Hirdetés

Adatközpont, a legújabb igényekre szabva

A DCIM eszközök is segítenek a vállalatoknak versenyképességük megőrzésében, mert jobban követhetik az IT világában egyre gyorsabban változó igényeket és elvárásokat.

Minden eddiginél több szoftvergyártói audit vár rájuk. Az IPR-Insights felmérése a magyar piacról.
A két új csúcsmodell nem változtat, legfeljebb csiszol a bevált recepteken.
Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthetően, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport ötödik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2016 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.