Az izraeli alapítású MyState fejlesztői arra a kérdésre keresték a választ, hogy a mobiltechnológia jelen fejlettségi szintje mellett miért nincs megoldás egy ilyen alapvető problémára. Miért nem tudunk hívás előtt meggyőződni arról, hogy a keresett fél éppen ráér, nem telefonál-e, nincs-e lemerülve a mobilja, azaz alkalmas-e éppen az idő, hogy felhívjuk.
Eligazítás hívás előtt
Akadtak már eddig is próbálkozások a kérdésben, de olyan még egyszer sem, ami mobilplatformokon keresztül kínál megoldást. A MyState erre tesz kísérletet, mivel Androidon, illetve iOS alatt is működik, sőt, a két rendszer felhasználói egyaránt megkapják a másikról a fent részletezett információkat – még ha nem is pontosan ugyanazokat.
Telepítés után a felhasználók az alkalmazásban beállíthatják, hogy elérhetők, elfoglaltak, vagy csak üzenetben lehet velük kommunikálni. A másik fél így időt és nem kevés frusztrációt spórolhat meg azzal, ha ránéz a kontaktlistára, amiből kiderül, hogy milyen módon érdemes keresni az illetőt. Sőt, a saját állapot további szöveges információval is kiegészíthető, amennyiben részleteznénk, hogy éppen hol vagyunk, vagy mikortól fogadunk hívásokat.
Ha a keresett partner elfoglalt, az úgynevezett Crunch funkció aktiválásával kérhetjük a rendszert, hogy értesítsen, amikor újra elérhető az illető. Az applikáció androidos verziója bizonyos adatok automatikus megosztására is képes. A másik fél értesül róla, hogy ha nem kapcsolódunk az internethez, melyik időzónában vagyunk, éppen hívást bonyolítunk, illetve némára, vagy rezgőre van állítva a készülék.
Látnak benne üzletet
A MyState app egyben egy kontaktlista kezelő és tárcsázó alkalmazás is, ami az ismert, VoIP alapú szolgáltatások (Viber, WhatsApp) logikája mentén működik. A névjegyzék jelzi, ha az ismerősök közül valaki szintén használja az alkalmazást, ha pedig fel akarjuk hívni a figyelmüket a lehetőségre, akkor egy sor csatornán (SMS, e-mail, Facebook, WhatsApp, Twitter) meghívhatjuk őket.
Az app ingyenesen letölthető, de a startup arra készül, hogy üzleti területen is hasznosítsa a benne rejlő lehetőségeket. Erre a célra nemrég meg nem nevezett izraeli és amerikai befektetőktől 6,5 millió dolláros tőkét kapott a vállalkozás, amit a MyState B2B üzleti modelljének kidolgozására fordítanak, ami elsősorban a cégek ügyfeleikkel való kommunikációjának fejlesztésére, illetve a szolgáltatás call centerekbe való integrálását jelenti.
Adathelyreállítás pillanatok alatt
A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.
CIO KUTATÁS
TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?
Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »
Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak