A MiniCRM sokrétű és költséghatékony. A Borháló és a Columbus Klíma is sikerrel használja. Egyszerűen követhetjük és kezelhetjük az ügyfélkezelési, értékesítési folyamatainkat, marketing és ügyfélszolgálati támogatást nyújt, biztosítja a számlázást. (x)

A MiniCRM egy olyan sokrétű szoftver, amellyel egyszerűen követhetjük és kezelhetjük az ügyfélkezelési, értékesítési folyamatainkat, marketing és ügyfélszolgálati támogatást nyújt, biztosítja a számlázást. Olyan komplex megoldás, amelynek bevezetése és működésének elsajátítása nem tart hónapokig, költséghatékony és nem csak a teendőkezelésben nyújt segítséget.

A MiniCRM kiváló megoldás mindazoknak, akik egy könnyen kezelhető, bárhonnan elérhető, mégis sokrétű megoldást szeretnének – legyen szó kis- és középvállalkozásról vagy nagyvállalatról. Míg az előbbieknek komplex, integrált megoldást nyújt, addig a nagyvállalatok esetében a sales csapatnak a leadek kezeléséhez nélkülözhetetlen. A funkciók leírása helyett, két ügyfelünk példáján keresztül mutatjuk be, hogyan lehet kiaknázni a rendszerben rejlő lehetőségeket, és milyen eredményt lehet elérni használatával.

Columbus Értékesítő Kft. – az értékesítés növelése és kontrollja

A Columbus Klíma a hazai klímatechnológiai piac meghatározó cégcsoportja, mely  nagykereskedelmi tevékenységet folytat és országos viszonteladói hálózattal rendelkezik. A központi marketinget a cégvezető kezeli és finanszírozza, valamint ő osztja szét a partnerek között a megszerzett érdeklődőket. Alap filozófiája, hogy minden feltételt megadjon partnereinek a sikeres értékesítéshez.

Az alapprobléma az volt, hogy nem tudták követni a partnerek munkáját és hogy mi történik az érdeklődőkkel. Nem látták át megfelelően, hogy a partnerek felvették-e egyáltalán a kapcsolatot velük, és hogyan alakult az értékesítés. Később, amikor felhívták őket, kiderült, hogy az érdeklődők többségével nem is beszéltek a partnerek. Tanácsadóink az igényfelmérés során a cégvezetővel és a partnerekkel is beszéltek, míg végül körvonalazódott egy olyan kompromisszumos megoldás, ami a vállalatnak és a partnerek számára is megfelelőnek bizonyult.

Olyan rendszerre volt szükség, amivel figyelemmel kísérhetik és koordinálhatják az egyes folyamatokat, közben pedig mindenki végezhesse a saját munkáját. A MiniCRM működését sikerült az egy hónapos ingyenes tesztidőszak alatt megismerniük (számos partner részt vett a felhasználói oktatáson is), és az összes beállítás elvégzése nagyjából 3 hetet vett igénybe.

Pontos elképzelésük volt arról, hogy milyen adatokat szeretnének látni, mi pedig segítettünk ezt megvalósítani. A rendszerben egy központi modulban a felelős kolléga vezeti az ügyfelekkel kapcsolatos adatokat és a partnerek tevékenységét. A partnerek többsége MiniCRM-ben dolgozik, így az illetékes munkatárs a központi modul alapján követni tudja az érdeklődők sorsát az értékesítés alatt: felvették-e velük a kapcsolatot a partnerek – ha igen, milyen státuszban van épp az ügyfél –, valamint sikeres vagy sikertelen volt-e az értékesítés. A cégvezető szintén ebben a modulban tudja ellenőrizni a történéseket.

A leadek kezelésére létrehozott modulhoz korlátozott felhasználóként bizonyos partnerek is hozzáférnek. Az ide bekerülő érdeklődők szétosztásra kerülnek a partnerek között, akik itt vezetik az adatlapokon többek között azt, hogy felvették-e a kapcsolatot az érdeklődővel. Az igazán elhivatott partnerek külön modulokban dolgoznak, ahol nem csak a Columbustól kapott érdeklődőket, hanem sajátjaikat is kezelhetik, és megvalósíthatják saját folyamataikat is.

A MiniCRM előtt a cégvezető e-mailben értesítette a partnereket az új érdeklődőkről. Mivel MiniCRM-mel automatizálták ezt a folyamatot, a partnerek egy előre megírt sablont kapnak meg automatikusan, ami minden fontos információt tartalmaz. Így sok időt spórolnak meg, amit más teendő elvégzésére fordíthatnak.

Automatikus emlékeztetőket is beállítottak, ha az érdeklődőt több napja nem keresték/nem érték el, vagy ha az érdeklődő nem döntött bizonyos ideig. A riportokból és a statisztikákból látják, hogy milyen hatékony volt a lezárás, ha sikertelen volt, mi volt az ok. Ezáltal ellenőrizhetők a partnerek egyéni teljesítményei, és az is, hogy melyik márka volt a legnépszerűbb.

Borháló Borkereskedelmi Kft. – a cég üzleti "operációs rendszere"

A Borhálónak a folyamatok és partnerhálózat kezelésével sikerült egy országos hálózatot kiépítenie.

A Borháló Borkereskedelmi Kft. minőségi borok értékesítésével és borkóstolók szervezésével foglalkozik. A borászoktól felvásárolt borokat franchise partnerek üzleteiben és webshopon értékesítik. A Borháló felépített egy üzleti modellt, és azt adja át az egyes üzletek vezetőinek, akik bár saját vállalkozásuk tulajdonosai, együttműködnek a Borhálóval.

Olyan eszközre volt szükségük, ami képes lépést tartani rendkívül összetett működésükkel, amiben vezethetik és tisztán átláthatják a párhuzamos folyamatokat, ugyanis kevés emberrel sok teendőt kell menedzselniük. Választásuk a MiniCRM-re esett: a felépített rendszerben kezelik a borászok megkeresését, az üzletek megnyitását, a partnerek betanítását, valamint a visszatérő vevők generálását.

Külön modulban vezetik a borászokhoz, a franchise partnerekhez, a vevőkhöz kapcsolódó folyamatokat, hogy milyen borokat kell/szeretnének beszerezni. A franchise partnerek jelöltként kerülnek be a rendszerbe, majd az üzletnyitáshoz szükséges lépéseken végighaladva partnerré válhatnak. A borászok elsőként a tárgyalási szakaszba kerülnek, onnan ideális esetben az együttműködés státuszba. A vevők modulban követik, hogy ki honnan került be a rendszerbe (webshop/bolt), és milyen minősítéssel bír.

A vevőkkel kapcsolatos minden releváns információt részletesen felépített adatlapokra visznek fel, hogy személyre szabottan ajánlhassanak borokat, rendezvényeket. Nagyon fontos számukra, hogy ügyfeleikkel kiváló kapcsolatot alakítsanak ki, így azt is rögzítik, kit hogyan kell megszólítani (tegezés/magázás). A felmerülő problémákat az ügyfélszolgálat modulban kezelik, a vevők, átvevők és a webshop esetében egyaránt.

Teljes mértékben kihasználják az automatizmusokat: követik, mikor járnak le a partneri szerződések, és az automatikus e-mailküldésben rejlő lehetőségeket is maximálisan kihasználják (boltajánló, köszöntő e-mailek).

A Borháló szinte a kezdetektől használja a MiniCRM-et. Használatával néhány hónap alatt sikerült kiépíteniük egy komplett franchise rendszert, ugrásszerű növekedést értek el, és ma már országos szinten 50 partnerrel rendelkeznek.

Érdemes kipróbálni

A MiniCRM minden olyan vállalat számára szükséges lehet, ahol ügyfelek, vevők és partnerek vannak. Az összes folyamat kézben tartásához és maximális hatékonysággal történő elvégzéséhez megfelelő rendszerrel kell rendelkezni - amint felismerjük ennek a szükségét, már csak jól kell választanunk.

Ha szeretné, hogy az Ön cége is hasonló eredményeket érjen el, próbálja ki rendszerünket díjmentesen 30 napig, és jöjjön el ingyenes workshopunkra!

Cloud & big data

Az egész Zuckerberg-birodalomban felcsavarják az MI-t

A Facebooktól a Ray-Ban Meta napszemüvegekig mindenhol munkába áll a közösségi polip nagy nyelvi modelljének harmadik generációja, amely többek között valós időben, gépelés közben generál képeket.
 
Hirdetés

Adathelyreállítás pillanatok alatt

A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.

Hol, milyen adatokat és hányszorosan tároljunk ahhoz, hogy biztonságban tudhassuk szervezetünk működését egy nem várt adatvesztési incidens esetén is?

a melléklet támogatója az EURO ONE Számítástechnikai Zrt.

CIO KUTATÁS

TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?

Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »

Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.