A vállalat újonnan elindított fiókja kifejezetten a felhasználók segítésére jött létre.
Hirdetés
 

A hírt megelőzőn joggal gondolhattuk azt, hogy ez már régen megtörtént, pedig nem így van. Az általános gyakorlattal ellentétben az Apple-nek egészen mostanáig nem létezett olyan hivatalos Twitter fiókja, ami kifejezetten ügyfélszolgálati jellegű feladatokat látna el. Az Apple Support hasznos információkkal és tanácsadással várja a felhasználókat.

Mindenre válaszolnak

A technológiai profilú vállalatok túlnyomó többsége rendelkezik célzottan ilyen tevékenységet ellátó Twitter fiókkal. Az Apple eddig nem tartott fenn a cég teljes palettájával foglalkozó, támogató célú fiókot, bár egy-egy termékcsoport, vagy szolgáltatás már rendelkezik ilyennel. Közéjük tartozik a Beats, az Apple Music, vagy az iTunes használóinak szánt csatorna, amelyekkel valószínűleg azt is tesztelték, hogy mennyire kezelhetők a befutó kérések, panaszok, vélemények.

A friss fiók rövid időn belül 50 ezer követőt szerzett, ami a következő napokban várhatón megsokszorozódik majd. Csak e cikk írásával párhuzamosan közel 100 új kérés, kérdés érkezett a felületre, amit a jelek szerint egyesével válaszolnak meg az Apple munkatársai. A Support fiók e tevékenység mellett fotók, linkek, tippek megosztásával igyekszik proaktívan segíteni a felhasználókat.

Haladnak a korral

A fejlemény azzal is összefügg, hogy a Twitter az utóbbi hónapokban több olyan újítást vezetett be, ami a cégek számára megkönnyíti a vásárlókkal való kapcsolattartást. Az egyik ilyen új funkció a közvetlen üzenet (DM) küldését segítette azzal, hogy a felhasználó a tweetre válaszolva azonnal DM-ben fogalmazhatta meg panaszát, amivel zökkenőmentesebbé válhatott a kommunikáció.

A klasszikus megoldásoktól (telefon, e-mail) eltérő ügyfélszolgálati módszerek nem csak a Twitternél állnak középpontban. A Facebook például már most segít a vállalkozásoknak abban, hogy a Messengert egy support felületként is használhassák, és ezen keresztül bonyolódhasson a panaszkezelés. De cég tulajdonában lévő, már több mint 1 milliárd aktív felhasználóval rendelkező WhatsApp is úgy próbál bevételhez jutni, hogy a szolgáltatást ügyfélszolgálati eszközként értékesítené a vállalkozásoknak.

Piaci hírek

A többség nem is tudja, hogy meghekkelték az oldalát

Kiadta éves jelentését a honlapok biztonságáról a Google. A cég harmadával több meghekkelt weboldalt regisztrált tavaly, mint egy évvel korábban.
 
Mik az intő jelei annak, hogy hamarosan szoftveraudit vár a vállalatra, hogyan lehet elkerülni, és miként zajlik, ha mégis sor kerül rá?

a melléklet támogatója a SoftwareONE

Hirdetés

Költséghatékony és kockázatmentes SAP licencelés – IGEN, LÉTEZIK!

Nem szükségszerű, hogy felesleges energiát égessen a szoftveraudittal kapcsolatos felkészülésre, hogy extra munkával terhelje kollégáit ahelyett, hogy az értékes üzleti folyamatokkal foglalkozzanak.

Hirdetés
A digitális átalakulás szép elv. De ha mindent az azonnali megtérülés és az IT-költségek csökkentése vezérel, akkor csak elv marad – súlyos valós következményekkel. Takács István Péter írása.

Az élethosszig tartó tanulás lesz a legfontosabb képességünk

a Bitport
a Vezető Informatikusok Szövetségének
médiapartnere

Az IPR-Insights idén is megkérdezte a vállalatokat a tapasztalataikról. A válaszadók többsége több auditra készül, de magabiztosabban várja az auditort. Fábián László (IPR-Insights) írása.
Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthetően, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport ötödik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2016 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.