A vállalat újonnan elindított fiókja kifejezetten a felhasználók segítésére jött létre.

A hírt megelőzőn joggal gondolhattuk azt, hogy ez már régen megtörtént, pedig nem így van. Az általános gyakorlattal ellentétben az Apple-nek egészen mostanáig nem létezett olyan hivatalos Twitter fiókja, ami kifejezetten ügyfélszolgálati jellegű feladatokat látna el. Az Apple Support hasznos információkkal és tanácsadással várja a felhasználókat.

Mindenre válaszolnak

A technológiai profilú vállalatok túlnyomó többsége rendelkezik célzottan ilyen tevékenységet ellátó Twitter fiókkal. Az Apple eddig nem tartott fenn a cég teljes palettájával foglalkozó, támogató célú fiókot, bár egy-egy termékcsoport, vagy szolgáltatás már rendelkezik ilyennel. Közéjük tartozik a Beats, az Apple Music, vagy az iTunes használóinak szánt csatorna, amelyekkel valószínűleg azt is tesztelték, hogy mennyire kezelhetők a befutó kérések, panaszok, vélemények.

A friss fiók rövid időn belül 50 ezer követőt szerzett, ami a következő napokban várhatón megsokszorozódik majd. Csak e cikk írásával párhuzamosan közel 100 új kérés, kérdés érkezett a felületre, amit a jelek szerint egyesével válaszolnak meg az Apple munkatársai. A Support fiók e tevékenység mellett fotók, linkek, tippek megosztásával igyekszik proaktívan segíteni a felhasználókat.

Haladnak a korral

A fejlemény azzal is összefügg, hogy a Twitter az utóbbi hónapokban több olyan újítást vezetett be, ami a cégek számára megkönnyíti a vásárlókkal való kapcsolattartást. Az egyik ilyen új funkció a közvetlen üzenet (DM) küldését segítette azzal, hogy a felhasználó a tweetre válaszolva azonnal DM-ben fogalmazhatta meg panaszát, amivel zökkenőmentesebbé válhatott a kommunikáció.

A klasszikus megoldásoktól (telefon, e-mail) eltérő ügyfélszolgálati módszerek nem csak a Twitternél állnak középpontban. A Facebook például már most segít a vállalkozásoknak abban, hogy a Messengert egy support felületként is használhassák, és ezen keresztül bonyolódhasson a panaszkezelés. De cég tulajdonában lévő, már több mint 1 milliárd aktív felhasználóval rendelkező WhatsApp is úgy próbál bevételhez jutni, hogy a szolgáltatást ügyfélszolgálati eszközként értékesítené a vállalkozásoknak.

Piaci hírek

Bosszút áll az okostelefon, ha nem foglalkozunk vele

Egy amerikai kutatás szerint az okostelefon nem csak hasznos és szórakoztató társ, de kikapcsolt vagy zsebre tett állapotban elhülyít és ostoba döntésekre kényszerít.
 
Hirdetés

Okos városok felé nyit az ALEF, a Libelium kizárólagos disztribútora lett

Portfólióját az okos város projektek irányába szélesíti az ALEF csoport, amely a közelmúltban disztribúciós megállapodást kötött a témában az élenjárók közé sorolt spanyol Libelium céggel.

Egy hackertámadás kezdete és felfedezése ritkán esik egybe. A kettő között eltelt napok, hetek, hónapok időszaka az, amikor a támadók észrevétlenül garázdálkodhatnak a rendszerben. Lehet és kell is csökkenteni ezt az időt.

a melléklet támogatója a Cisco Systems

Hirdetés

A leghatékonyabb védelem a zsarolóvírusokkal szemben

Már a sérülékenység ismertté válása utáni egy-két órát követően megnyugodhatnak azok, akik a Cisco preventív eszközeivel védik hálózataikat a legújabb fenyegetésekkel szemben.

A koncentrált erőforrások kockázatai is koncentráltan jelentkeznek. Az informatikai szolgáltatóknak, felhős cégeknek érdemes lenne körülnézniük a közműszolgáltatóknál, hogyan kezelik ezt a problémát.

Sikeremberektől is tanultak a CIO-k

a Bitport
a Vezető Informatikusok Szövetségének
médiapartnere

Hogyan forradalmasítja a számítástechnikát a nanotechnológia? Majzik Zsolt kutató (IBM Research-Zürich) írása. Vigyázat, mély víz! Ha elakadt, kattintson a linkekre magyarázatért.
Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthetően, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport ötödik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2017 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.