Egy év. 34 ember, 38 ügyfél, 2062 feladat, mindehhez négy díj – beszédes számok jellemzik a Progressive reklámügynökség tavalyi évét. A 14 éve a kreativitásra és a pontosságra építő magyar kisvállalkozás – a maga 36 alkalmazottjával – talán az egyik leginkább hi-tech magyar cég: munkafolyamataikat a lehető legpontosabban szervezik meg, és azokba szigorú minőségbiztosítási szisztémát építenek be, mindezt pedig a digitális technológiák és a mobil eszközök, szolgáltatások segítségével valósítják meg. Nem is nagyon lenne más lehetőségük: a kreatív alkotástól a reklámügynökségi feladatokon át a rendezvényszervezésig a marketing és kommunikáció minden területét lefedő ügynökség munkatársai számára létkérdés a folyamatos kommunikáció.
Mivel világcégeknek dolgoznak, nélkülözhetetlen számukra az azonnali reagálás képessége, a folyamatos készenlét. Alvállalkozóik, partnereik között magyarok és külföldiek is akadnak szép számmal, így magától értetődő, hogy kommunikációjuk lehető legnagyobb részét a digitális csatornákra terelik. Ami nem is csoda: amikor a két alapító, akkor még egyetemistaként 2000-ben megalapította az ügynökséget, sikereiket az akkori határokat feszegető izgalmas, digitális ötletek megvalósulásának köszönhették. Később a folyamatosan bővülő szolgáltatási körnek és csapatnak köszönhetően a reklám majd’ minden területén bizonyították, hogy mernek és tudnak gondolkodni.A modern ötleteket azonban nemcsak az ügyfeleiknek tartogatják: ők maguk is a napi rutin részévé teszik azokat.
– Belefulladnánk a munkába, ha csak hagyományos kommunikációs csatornákat használnánk a belső, s az ügyfelekkel zajló kapcsolattartásra. Az természetes, hogy a korlátlan beszélgetést és SMS-t biztosító Next Business csomagokat használjuk, de itt nem ér véget a történet – mondja Hodik Tibor ügyféligazgató, aki azt magyarázza, hogy a projektmenedzsmentre, a munkafolyamatok kontrollására és a pénzügyi folyamatokra éppúgy szoftverekkel támogatott rendszert használnak, mint ahogy mondjuk az ügyfelekkel való kapcsolattartásra. Az ügynökségnél mindenki mobilnet-felhasználó, távoli eléréssel rendelkezik a belső rendszerekhez, aminek köszönhetően, rugalmasabb, flexibilisebb munkakörülményeket tudnak biztosítani a munkatársaiknak, a cégnek pedig a lehető legmagasabb rendelkezésre állást.
Használunk felhő alapú szolgáltatásokat, online közös munkát lehetővé tévő rendszereket, de kerüljük a publikus felhők használatát, hiszen ügyfeleink kritikus adataival foglalkozunk, tehát nekünk is a legmagasabb biztonsági sztenderdeket kell teljesítenünk. Számukra természetes, hogy legális szoftverekkel dolgoznak, de megesett már az is, hogy valamilyen munka támogatására saját szoftvert, vagy épp mobiltelefonos alkalmazást fejlesztettek. A közösségi médiafelületekkel foglalkozó munkatársaik például saját fejlesztésű alkalmazással kezelik a különböző fiókokat.
Az ügynökség munkatársai természetesen laptopokkal, okostelefonokkal és tabletekkel felvértezve végzik a munkájukat. PC-t használnak, de a mobil terén szabadságot adnak a kollégáiknak: mindenki olyan készüléket használ, amivel a leghatékonyabban tudja végezni a munkáját. Jellemzően két évig használnak egy okostelefont.
A NIS2-megfelelőség néhány technológiai aspektusa
A legtöbb vállalatnál a megfeleléshez fejleszteni kell a védelmi rendszerek kulcselemeit is.
CIO KUTATÁS
TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?
Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »
Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak